wtorek, 28 października 2014

Pierwszy post na blogu...

To mój blogowy debiut, więc proszę o wyrozumiałość :)


Witam serdecznie wszystkich, którzy tu dotarli i z jakiegoś powodu zechcą czytać moje wynurzenia. Zanudzać Was nie bedę. Blog ma być raczej formą udokumentowania tego, co ostatnio fajnego przeczytalam, zobaczylam, doświadczyłam. I czym chętnie się podzielę.  Liczę,  ze mój blog zrobi furorę wśród rodziny, koleżanek z pracy i z zaprzyjaźnionego forum. Wow. .. to może być nawet kilkanaście osób...;)

Chyba wystarczy na dziś...

4 komentarze:

  1. :) He,he, he jak by mi się w końcu udało jakiegoś bloga założyć. to raczej w pracy koleżanek nie mam (pracując w domu), moje dzieci - jedno nie czyta wcale, drugie tylko z przymusu, a rodzinnie moje siostry nie sa fankami internetu i korzystają raczej sporadycznie, więc bym pisała sobie a muzom....

    Także życzę Ci Justynko rosnącego grona fanów...
    Żanka-dlembianka

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja będę podczytywać, czekam z niecierpliwością na zakładkę "dziecięce" :), powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... w takim razie muszę kilka ostatnich Mkowych hitów przejrzec, zeby takich podczytywaczy jak Ty Dominiko zatrzymac:D

      Usuń