czwartek, 22 września 2016

Ekhm... tak, tak - blog nie umarł, odzywam się :)

Obiecałam regularne wpisy, ale cóż... albo czytanie, albo pisanie;) poza tym jeszcze parę innych przyjemności życiowych i hmmm... coś na P.... co to było, co to było? aha, no tak praca... No nie wyrabiam, nie wyrabiam... ale, ponieważ dostałam kilka sygnałów, ze korzystacie z moich podpowiedzi (jeden aż z JuEsEj!!! - pozdrawiam Martę, Tatę Agnieszki :) oraz Monikę z Halinowa, dzięki której przez 2 minuty poczułam, że mój "fejm" dotarł również do Sulejówka ;) - to oznajmiam: nie rzuciłam czytania!!! Mój czytelniczy licznik bije i właśnie dobił do 50tej pozycji w tym roku. Nie oszukujmy się... wszystkiego już nie nadrobię, ale... wrzucam listę książek przeczytanych od lutego, a za chwileczkę - kolejne wpisy co z tej dość długiej listy szczególnie polecam :)


A tymczasem musicie zadowolić się małą gwiazdeczką * przy pozycjach, które z jakiegoś powodu mnie wkurzyły, rozczarowały albo oczarowały - ale które jak zadziałały? w następnych postach... jeszcze w tym roku :) obiecuję...

  • ROBERT GILBRAIGHT Żniwa zła*
  • DAVID EBERSHOFF Dziewczyna z portretu*
  • GABRIELA GARGAŚ Tylko ty
  • KAROLINA WILCZYŃSKA Jeszcze raz Nataszo
  • KAROLINA WILCZYŃSKA Dasz radę Nataszo
  • MEAVE BINCHY Mała Frankie
  • LUCA DOTTI Audrey w domu
  • MAŁGORZATA RONC Prokurator kobieta, która się nie bała
  • JOLANTA CZERKWIANI Nie waż się!
  • REMIGIUSZ MRÓZ Rewizja*
  • EWA CIELESZ Córka cieni
  • RICHARD FLANAGAN Ścieżki północy*
  • CHERYL STRAYED Dzika droga
  • OLGA RUDNICKA Były sobie świnki trzy
  • AGNIESZKA OLEJNIK Szczęście na wagę
  • JOANNA JODEŁKA Wariatka*
  • GILLY MACMILLAN 9 dni*
  • REMIGIUSZ MRÓZ Rewizja*
  • REMIGIUSZ MRÓZ Trawers*
  • MAGDALENA KORDEL Uroczysko
  • ANNA KAMIŃSKA Odnalezieni
  • OLGIERD ŚWIERZEWSKI Master*
  • MAGDLENA TULLI Szum
  • AŁBENA GRABOWSKA Alicja w krainie czasów
  • AGNIESZKA WOJDOWICZ Niepokorne. Judyta
  • PAULLINA SIMONS Samotna gwiazda
  • EMILY GIFFIN Pierwsza przychodzi miłość
  • HJORTH ROSENFELD Oblany test*
  • JUSTYNA KOPIŃSKA Czy Bóg wybaczy siostrze Bernatetcie?*
  • JUSTYNA KOPIŃSKA Polska odwraca oczy
  • MARTA ABRAMOWICZ Zakonnice odchodzą po cichu
  • YANAGIHARA HANYA Małe życie*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz